6/19/2012

My 6 Month Champion

he is 6 months old that is half a year.mak aih cepatnya masa berlalu ..boleh tak masuk perut mummy balik. i went for interview last wednesday..he was in the car with his daddy.masuk je kereta my husband said to me " mummy watch this" well this video attach is the one he show me and i was like " he always buat camni dengan u with me blur je..paling tidak dapat senyum je" haha.

i can tell that my son memang daddy's boy. he loves having fun with him while mummy usually means serious time..yeah whatever kaliq(sentap) haha.

man baby nowadays grow up so fast. just now before he went to sleep i pasang him this kids movie bout a caterpillar and his frens and he was laughing at this part where this ant duk bercakap with this caterpillar which is to us was so funny and we though hey u dah understand ke the movie kaliq oi! heh.only that particular part ok we rewind back he still laugh at that part.

i love u baby.mummy learn so much by seing u growing up infront of me .i dont know how nak kejar gadget bagai and ill carry u everywhere and i dont give shit what people say.i love u man.

note : to whom it may concern yang komen kat posting bawah ni yang sangat bijak memakai anonymous untuk komen page saya.saya belajar sesuatu mengenai kesilapan lepas maka kini saya telah punya satu sistem dimana saya tau siapa anda. well nevermind bout that.aku dah lama dah baca komen tu tapi malas nak issue sebab my life does not evolve around u..selama aku buat blog ni aku memang nak sangat jadi jujur supaya pengalaman tu mungkin boleh mengajar orang lain .macam wardina.siapa dia sebelum dia sekarang?tapi kalau dia cerita mesti orang hentam..tapi aku bukan wardina,,dan aku tak seindah siapa wardina sekarang.aku masih belajar jadi bila aku bercerita tujuan aku hanya untuk belajar bersama.jika aku mengajak orang kearah kebaikan menjadi salah bagi kau please u can bitching kat tempat lain beb,biasalah kau dah masuk kawasan aku kasar jadinya..cuba kau pergi page wardina gunakan ayat kau tu mungkin la keluar hadis..aku masih belajar semula jadi tak ada hadis boleh aku kasi kat kau.mungkin itu cara kau sekarang.patutla XD.anyway thanks for visiting my blog and stalk my fb.i let u have the fun.beb lain kali jangan letak anonymous aku tak marah pun malah aku anggap komen tu diri kau yang sebaliknya.ok salam!harap lain kali komen pakai nama ok.susah gak nak track kau siapa but i did it :) fuhh but then as i said my life does not evolves around u.toodles!I KNOW WHO U ARE.ILL KEEP MY MOUTH SHUT.INI BLOG ANAK GUA KALAU LU TAK PUAS TI SAID TO MY FACE.

No comments:

Post a Comment